Головне територіальне управління юстиції у Полтавській області Міністерства юстиції України

Герб Полтавщини
36014 м. Полтава, вул. Соборності, 45, (0532) 56-28-60, uprjustpoltava@just.gov.ua

Подати документи для державної зміни керівника та членів керівних органів громадського об’єднання можна через фронт-офіс

8 вересня 2017

Державна реєстрація громадських об’єднань проводиться територіальними органами Міністерства юстиції України незалежно від місцезнаходження останнього в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя.

Державна реєстрація проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації.

Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) - зміни керівника та членів керівних органів  громадського об’єднання подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру;

3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи;

4) документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру;

5) відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);

6) документ про сплату адміністративного збору.

 При цьому Порядком державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016  № 359/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за  № 200/28330, та наказом Міністерства юстиції України «Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань»  від 17.06.2016  № 1717/5 передбачена можливість подачі документів для державної реєстрації через центри надання адміністративних послуг та місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офіси.

Контактні дані центрів надання адміністративних послуг та центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги Полтавської області, а також перелік та зразки документів, необхідних для державної реєстрації, розміщені на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Полтавській області (/news/6712/, /news/6762/, /content/42/).

© 2008-2017 Всі представлені на WEB-сайті Головного територіального управління юстиції у Полтавській області оперативні дані і документація носять інформаційний характер і не можуть використовуватись як офіційні документи. При повному або частковому використанні інформації, розміщеної на web-сайті, посилання на джерело інформації обов’язкове.